środa, 11 listopada 2015

Margaryna Finuu - klasyczna i słona

Chciałam podzielić się swoją opinią na temat margaryny Finuu otrzymanej w ramach kampanii streetcom.pl


Informacje producenta:

„Finuu” - w pełni naturalny produkt do smarowania pieczywa w kubku, łączący zalety masła i margaryny prozdrowotnej. „Finuu” powstaje z najwyższej jakości składników: fińskiego masła i zdrowych olejów z rzepaku i lnianki, które stanowią naturalne źródło kwasów Omega 3. „Finuu” nie zawiera sztucznych dodatków, konserwantów oraz utwardzonych olejów, co sprawia, że jest zdrowszą alternatywą dla innych produktów z tej kategorii. „Finuu” to idealny produkt również dla dzieci – wyśmienicie smakuje, łatwo się rozsmarowuje i jest w 100% naturalny.



Skład produktu:

masło z mleka (47%), oleje roślinne (rzepakowy -34%,z lnianki -2%), maślanka z mleka.



Moja opinia:

Margaryna Finuu zaskoczyła mnie delikatnym smakiem, nie jest wyczuwalna jako typowa margaryna. Ma łagodny, delikatny maślany smak przypominający bardziej masło. Klasyczna wersja bardziej mi zasmakowała. Na co dzień jem produkty zawierające mało soli, więc dlatego wolę wersję bez soli. Solone posiada dosyć intensywny smak, co nie każdemu może przypaść do gustu.
Zaletą jest zawartość fińskiego masła i oleju rzepakowego, nie zawiera żadnych sztucznych dodatków. Chętnie robię kanapki z Finuu swoim dzieciom.
Bardzo fajnie rozprowadza się po pieczywie, nawet kiedy dopiero teraz wyjęłam ja z lodówki. Niestety jednym minusem jest to, po wyjęciu z lodówki po ok. 5 minut konsystencja robi się bardzo rzadka. Początkowo stosowałam Finuu tylko do kanapek. Ostatnio piekłam na nim także muffinki i przyznaję, że wyszły jeszcze lepsze niż zwykle. Chyba zacznę ją używać do wszystkich moich wypieków, bo jest bardzo uniwersalna, pasuje praktycznie do każdej potrawy. Opakowanie stabilne i mocne, ładnie prezentuje się na stole. Cena za pojemnik 200 g to około 6 zł.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz