piątek, 28 listopada 2014

Margaryna Naturima

Chciałam podzielić się swoją opinią na temat margaryny Naturima otrzymanej w ramach kampanii streetcom.pl


W paczce Ambasadorki otrzymałam:

  • 6 opakowań margaryny Naturima 225g 
  • ulotki z informacjami o margarynie
  • przewodnik Ambasadorki 
  • białą torbę termiczną z logo Naturima 



Informacje producenta:

Naturima to wyjątkowa margaryna, która zawiera aż 82% olejów i tłuszczów z roślin, w tym bogaty w substancje odżywcze olej rzepakowy z pierwszego tłoczenia. W jej składzie nie znajdziesz sztucznych barwników, aromatów czy konserwantów. Naturima to delikatny i świeży smak, wolny od wszystkiego, czego nie potrzebujesz.

Skład produktu:

Zawartość tłuszczu 82%. Oleje i tłuszcze roślinne (rzepakowy – 45%, palmowy, kokosowy), woda, mleko odtłuszczone w proszku (1%), emulgator (lecytyna rzepakowa), sól (0,15%), aromat, regulator kwasowości (kwas cytrynowy), witaminy (A, D), barwnik (karoteny). 

Moja opinia:

Margaryna Naturima zaskoczyła mnie delikatnym smakiem, nie jest wyczuwalna jako typowa margaryna. Ma łagodny, delikatny maślany smak przypominający bardziej masło. Bardzo fajnie rozprowadza się po pieczywie, nawet kiedy dopiero teraz wyjęłam ja z lodówki. Początkowo stosowałam Naturime tylko do kanapek. Ostatnio piekłam na nim także muffinki i przyznaję, że wyszły jeszcze lepsze niż zwykle. Chyba zacznę ją używać do wszystkich moich wypieków, bo jest bardzo uniwersalna, pasuje praktycznie do każdej potrawy. Opakowanie stabilne i mocne, ładnie prezentuje się na stole. Cena za pojemnik 400 g to około 4,50 zł.



Podsumowując. Jeśli jesteś świadomym konsumentem i ważny jest dla Ciebie skład żywności, która zawiera jak najmniej konserwantów i sztucznych barwników to polecam Ci tę margarynę. Naturima to świeży, delikatny smak, wolny od wszystkiego, czego nie potrzebujesz. Jednym słowem idealna dla całej rodziny. Wyśmienicie smakuje na kanapkach z serami i twarożkami, ale i też bez dodatków. Nadaje się idealnie do wszelkich ciast, deserów i wszelkich wypieków. Polecam wszystkim! 
Pochwalę się nagrodą jaką otrzymałam za aktywność w kampanii Naturima. Jest to śliczny koc z logo Naturima. Dziękuję ślicznie Streetcom za wyróżnienie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz