czwartek, 11 grudnia 2014

Envelo - nowoczesna poczta

Chciałam podzielić się swoją opinią na temat spersonalizowanej pocztówki Neokartka, którą miałam przyjemność zaprojektować w ramach kampanii streetcom.pl


Neokartka to pocztówka, którą projektujesz online, umieszczając wybrane zdjęcia i grafiki, a listonosz dostarcza do Twoich bliskich w tradycyjnej, drukowanej formie w formacie A5 lub A6. To idealne rozwiązanie dla osób, które lubią nowoczesność i cenią sobie czas. Dzięki tej usłudze unikniemy stania w kolejce na poczcie, naklejania znaczków lub szukania skrzynki pocztowej.
Na stronie envelo.pl znajdziecie edytor, który pozwoli Wam na stworzenie spersonalizowanej pocztówki. Wybieracie zdjęcie, dodajecie ramkę a na odwrocie wpisujecie życzenia albo pozdrowienia. W następnym kroku uzupełniamy dane adresata, sprawdzamy czy się wszystko zgadza i dodajemy kartkę do koszyka. Wszystko zatwierdzamy i przechodzimy do płatności. Koszt takiej Neokartki waha się od 3,99 do 6,99 zł. Kartkę możemy również stworzyć za pomocą gotowych szablonów, które udostępnia nam Envelo.
Moją kartkę wysłałam do mojego Męża jako prezent od naszych córeczek. Miałam dużo frajdy w tworzeniu własnej pocztówki. Niestety pojawił się problem z edycją tekstu. Zmiana czcionki i koloru na bardziej fikuśny to nie lada wyzwanie. Kreator zacinał się a podgląd kartki nie był widoczny. Po pół godzinie "walki" udało się. 
Kartka przyszła w zwykłej kopercie, wszystko jest tak zabezpieczone, że nikt nie ma możliwości zobaczenia zawartości przesyłki.


Kartka jest wykonana z dobrej jakości papieru lekko błyszczącego, bardziej przypomina to wywołane zdjęcie, ale na sztywniejszym papierze. Niestety zdjęcie na neokartce znacznie odbiegało od oryginału, więc troszkę się zawiodłam. Co można zobaczyć tutaj:


Natomiast tekst życzeń był napisany bardzo małą czcionką. Na podglądzie czcionka wydawała się o wiele większa przez to czytelniejsza.


Podsumowując. Neokartka to naprawdę ciekawy produkt, cieszący się dużym zainteresowaniem. Jednakże dopóki Envelo nie udoskonali kreatora do tworzenia Neokartki to niestety część klientów zrezygnuje z takiej możliwości. Otrzymałam niemało negatywnych opinii na ten temat wśród przyjaciół i znajomych.
Zbliżają się święta Bożego Narodzenia, więc jeśli ktoś szuka inspiracji i chce podarować bliskiej osobie niepowtarzalną kartkę to zapraszam na stronę Envelo.pl. Zapraszam również do zapoznania się z ofertą Envelo, ponieważ oprócz Neokartek mają do zaoferowania także inne ciekawe produkty, m. in. znaczki pocztowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz